سامانه "دخل سازگار" با کاربرد در فروشگاههای که به روشهای فروش حضوری، تلفنی و سلف سرویس، ارایه توسط فروشنده و ... طراحی و تهیه شده است. این سامانه در هایپر مارکتها، سوپرمارکتها،، رستورانها، کترینگها و فروشگاههای اینترنتی که با بیش از یک صندوق به مشتریان خود سرویس دهی میکنند کاربرد دارد. مدیریت فروش های روزانه اعم از خریدها، فروش ها، کنترل موجودی کالاها، مانده حساب مشتریان، ارتباط با مشتری، وفاداری مشتریان، سفارشات مشتریان، سفارشات خرید کالا در کنار امور مالی شامل مدیریت حساب ها، هزینه ها، درآمدها، چک های دریافتنی و پرداختنی، موجودی بانکها و ... همراه با امکانات اعلام گزارشهای فروش دوره ای جهت ارایه به اداره امور مالیاتی و سازمان ارزش افزوده که به صورت فصلی و ماهیانه در مورد گزارش مجموع خریدها و فروش ها بایستی ارایه گردد در این سامانه تعبیه و در نظر گرفته شده است. مدیریت صندوقداران در این سامانه نقش ویژهای داشته و توسط آن میتوان صندوقدارن متعدد و موجودی پولی آنها را کنترل و مدیریت نمود. از آنجا که استخراج قیمت تمام شده انواع غذا و محصولات غذایی با توجه به ارزش روزانه مواد غذایی از مهمترین عامل در توفیق یا شکست اینگونه مشاغل است این سامانه توانمندی ویژهای در استخراج قیمت تمام شده محصولات داشته و کنترل موجودی مواد اولیه را به سهولت در اختیار اینگونه مشاغل قرار میدهد. از آنجا که این سامانه مورد کاربرد در طیف وسیعی از مشاغل میباشد و هر یک از این مشاغل ویژگی های خاصی را در امور جاری خود مد نظر داشتهاند از فراگیری و جامعیت زیادی برخوردار است و خریداران با توجه به سلیقه و میزان هزینه مورد نظر می توانند از 5 رده این سامانه انتخاب و مورد بهره برداری قرار دهند.
گالری تصاویر از نرم افزار




